Pomos!!!

Moderator: Critical

Post Reply
HotSauce

Pomos!!!

Post by HotSauce » 07 Jul 2007, 15:02

Zdravo svima! Jas sam pocetnik u svirenje gitara. I imam par pitanja na koi cekam odgovor.
1.Znam neki osnovni akordi kako sto se c dur,g dur, a mol,a dur, e mol, e dur,d mol i d dur{ne barre havtovi} pa naucio sam da gi menuvam.
2.Citao sam za nekoi tehniki kako sto se slide,vibrato,hammer on,pull off,band i dr. pa dali treba da gi naucim prvo niv ili.......
3.Kako da hvatim ritam na nekoi pesni?Dali ima vezbi za ritam ili....
4.Kako da svirim solo?
5. I kako da hvatam barre hvatovi?
Izvinjavam se sto mjesam makedonski i srpski jer sam iz makedoniju pa mislim da ce me razumjlete. Hvala

Fox IV
Unretired

Post by Fox IV » 07 Jul 2007, 15:34

Kao prvo, dobrodošao ti nama na forum momče makedonče ;)

Elem... prvo se ti pozabavi učenjem nekih osnovnih stvari poputa akorada, ritmova, sinhronizacije leve i desne ruke,... Lako ćemo posle za solo i za neke finese i stilove. Prvo treba da naučiš da sviraš "ritam" gitaru da bi solo kasnije išao lakše. Vežbi ima i na forumu je dosta pisano o tome (pogledaj postove Criticala, RocketRolla, KnightOfDooma i poneke moje... ima dosta stvari).

Ako te nešto konkretnije bude zanimalo, samo piši.

Cheers mate!

(i možeš slobodno pisati i na makedonskom ako ti više odgovara... razumećemo... ne brini...)

HotSauce

Post by HotSauce » 07 Jul 2007, 19:38

Hvala. Pa daj mi neko vjezba za ritam. Kako mozim vjezbati ritam?

Critical
PedoBear

Post by Critical » 07 Jul 2007, 21:08

Dobrodosao! :lol:
Kako to da makedonac ima frku sa ritmom,pa vi ste bar po tome poznati da znate da "osetite" ritam.
E sada ,ako nisi znao ima skola gitare u kojoj je sve lepo napisano i na srpskom (Orbina skola) ,ja sam je stavio na net pa bi bilo dobro po tebe da je skines.
Naravno tu imas i vezbe za ritam i neke primere .
ovo je link >>>>>>> http://www.muzicki-forum.com/forum/vie ... c&start=0
Opet ako ti je i dalje nesto nejasno,Feel Free To Ask :lol:

HotSauce