Vec sam postavljao jednu temu ovde, ali nisam imao nikakvu predstavu sta uzeti i imao sam mnogo pitanja bez odgovora, u medjuvremenu potrudio sam se da sto vise saznam uopste o nacinu rada gitara, vaznosti magneta, njihovom kvalitetu i kombinaciji za odredjeni stil muzike, vaznosti dobrog drveta zbog rezonantnosti itd...
Elem da ne duzim, napravio sam izbor u odnosu na novac kojim raspolazem i cinjenice da sam apsolutni pocetnik. U uzi izbor su dosle tri gitare:
1. Squier bullet strat sa HSS ili HH kombinacijom magneta
2. Squier affinity HH ili HSS
3. Ibanez GRG 170
E sad, bullet je najjeftinija gitara koja moze uopste da se nabavi, nije ni citavih 100 evra nova, mada ima lep zvuk i vidim da je svi redom hvale pogotovo za taj novac, naravno mislio sam da uzmem neki model sa ili dva humbackera ili jedan humbacker i dva single-coil magneta, prosto bih zeleo da imam veci opseg zanrova koji bih svirao, znaci ne samo blues i classic rock vec i neki hard roki i hevi metal(nista black/thrash/death) znam da nista tvrdje i nije moguce, ovaj affinity je nov nekih 24 000 i sad me tu zanima glavna razlika, da li je toliko i bolji od bullet modela, i treci pik bi bio ovaj ibanez koji isto deluje ekstra i sa njegova dva humbackera i single-coil magnetima i izgledom znam da daje mocan utisak i da je prava metal masina( znaci cepa sve tvrdje stvari, death,thrash..) ali na nekim stranim forumima su je nahvalili da moze da da vrlo cist zvuk i cak da bude odlicna i za neki classic rock. Ako bi kupovao bullet kupio bih nov, a za ove druge dve trazio bih samo polovne jer ne nameravam da predjem neku cifru od 170 evra.
Inace moja velika inspiracija je bio jedan i jedini Gary Moore, zbog njega sam najvise resio da pocnem da sviram, tu su i Vai, Zakk Wylde. Randy Rhoads, Iommi......