Koju gitaru kupiti do 700eura...?
Moderators: dejankuki, Trooper, Nedalm
-
Koju gitaru kupiti do 700eura...?
Pre svega kako kupiti sto kvalitetniju gitaru za taj novac(700e),a posto sam ja da kazem pocetnik,ne mogu bas uociti neke velike razlike u kvalitetu gitara,osim u ceni.....
Inace sviram neki rokic.....ja sam planirao kupiti Fendera,Meksickog.....Ali ipak se plasim da se ne zaletim....Ipak taj novac sam dugo skupljao,ne zelim se posle nekog vremena razocarati kada steknem neko iskustvo....
Znaci,sto bolja,i kvalitetnija gitara za tu svotu.....nije bitan model....SVAKI PREDLOG BI ZA MENE BIO ZLATA VREDAN!!!!!
Unapred zahvalan!!!!!
Inace sviram neki rokic.....ja sam planirao kupiti Fendera,Meksickog.....Ali ipak se plasim da se ne zaletim....Ipak taj novac sam dugo skupljao,ne zelim se posle nekog vremena razocarati kada steknem neko iskustvo....
Znaci,sto bolja,i kvalitetnija gitara za tu svotu.....nije bitan model....SVAKI PREDLOG BI ZA MENE BIO ZLATA VREDAN!!!!!
Unapred zahvalan!!!!!
Re: Koju gitaru kupiti do 700eura...?
Omasio si mesto za ovakvo pitanje, imas dole odeljak "Elektricna gitara"... Ovo "Predlozi, pitanja i sugestije" je onako vezano za neka opsta pitanja vezana za forum, u protivnom, bilo bi tu gomila pitanja tipa "Kako da polozim racunovodstvo 2?" ili "Kako da nadjem moju srodnu dusu"...
Za te pare sam u oglasima nalazio i polovne americke Fendere. (Pretpostavljam da gitara ne mora biti nova)
Povedi sa sobom nekog ko se razume u gitare, u svakom slucaju, kupovao novu ili polovnu.
Ja sam imao lepo iskustvo i sa ovom gitarom:
http://www.thomann.de/gb/ibanez_arx500amb.htm
Od nekoliko novih Ibaneza koje sam tad probao, jedini je koji me je dobio.
Povedi sa sobom nekog ko se razume u gitare, u svakom slucaju, kupovao novu ili polovnu.

-
Hvvvalllllaaaaa......sinisake wrote:Za te pare sam u oglasima nalazio i polovne americke Fendere. (Pretpostavljam da gitara ne mora biti nova)