Koje bass pojacalo da kupim

Izrada, održavanje, saveti...

Moderators: dejankuki, Trooper, Nedalm

dragomix

Koje bass pojacalo da kupim

Post by dragomix » 19 May 2007, 16:00

Ovako imam oko 150 jevreja, a hocu da kupim kombo bass pojacalo. Nasao sam Marshall-a od 30W za 160 jevreja pa me zanima dal je to OK da kupim. Pocetnik sam, imam bend, ali sam pocetnik i ovo bi mi bilo prvo pojacalo koje kupujem. Pa dal da ga uzimam?

Les_Claypool
MF veteran

Post by Les_Claypool » 19 May 2007, 20:44

Marshall je Marshall :) zato je i skuplji od ostalih
Mogao bi za manje pare da nadjes pojacalo slicnog kvaliteta

Fox IV
Unretired

Post by Fox IV » 20 May 2007, 02:57

Skupi još malo pa uzmi Fender Rumble 100 W. Ne poznajem čoveka koji nije zadovoljan ovim. Stvarno je extra pojačalo za malo para.... a što se tiče Marshalla... možda jeste majka za gitaru (ali možda... zavisi šta ti odgovara) ali za bass ima i mnooooooogo boljih stvari. U svetu bass gitara majka je trace eliot.

Les_Claypool
MF veteran

Post by Les_Claypool » 20 May 2007, 11:25

Raspitaj se i za Peavey, mnogo su dobra pojacala

dragomix

Post by dragomix » 20 May 2007, 12:46

Ovako, neki lik mi je na stranom forumu reko da uzmem Behringer BXL1800 od 180w, i da on kosta nekih 180-200 evra. Ako je to istina ja bi da uzmem ovo cudo jer 180w je 180w, ali neznam gde mogu da nadjem u srbiji da kupim ovo. Oko kolioko novaca je taj Fender Rumble 100 W?

Fox IV
Unretired

Post by Fox IV » 20 May 2007, 14:29

Behringer pojačala NEMOJ uzimati jer ćeš posle kratkog vremena želeti da ga se rešiš pa makar nemao i nikakvo pojačalo. Rumble košta negde oko 25K (nisam siguran al ću pitati svog bassistu za tačnu cifru) al je vredan sve pare.

dragomix

Post by dragomix » 20 May 2007, 22:33