Šta Mislite O Yamaha Basovima Iz Serija BB i RBX?

Moderators: Trooper, Tiki the Boyler

Post Reply
Boroman

Šta Mislite O Yamaha Basovima Iz Serija BB i RBX?

Post by Boroman » 20 Oct 2008, 22:09

Posle nekolicine ponuda i konsultacija odlucio sam da uzmem bass marke Yamaha...
sad... zeleo bih od vas da cujem vase misljene o serijama BB i RBX. Slicnosti, razlike, prednosti, mane i jednih i drugih, jednostavno da kazete koja je serija bolja po vama i zasto... i da predlozite vase omiljene modele. Meni se iskreno mnogo vise svidja obik RBX serije, probao sam skoro RBX375, i zvucao mi je prilicno mocno... mada nisam ja nesto relevantan oko ocenjivanja basseva, posto sam pocetnik na ovom instrumentu. Sa druge strane sam od mnogih cuo pohvale na racun BB-a, ali mi nista konkretno nisu rekli o njima... :grummel_2:

vbraca
vrabac

Re: Yamaha Basses

Post by vbraca » 20 Oct 2008, 23:07

Yamaha pravi ok istrumente, mada ih ja posebno ne volim, ali to sam opet ja...Mada BB i RBX serije uopste nisu iste, niti su im koncepcije iste, sve zavisi kakav zvuk zelis, i kakav oblik istrumenta juris.Od BB serije ti mogu preporuciti Yamahu BB 614, jer je stvarno dobra za dat novac, a od RBX ti mogu reci da RBX 170 i 270 su po meni vesla, i ocajni istrumenti dok se kod RBX 374 cuje osetna razlika u zvuku, a i u izgledu (nekome je i to bitno, da dobro izgleda), i mislim da mozes probati obe bas gitare i procenis koje su za TEBE bolje, ja ti mogu dati moje misljenje ali je sve ostalo na tebi.
Yamahe mozes nacu u Mitros-u, i po koji komad u Liry i Music trade-u, koristi google za tacnu adresu i lokaciju pomenutih prodavnica).
Obe bas gitare su aktivne i prilicno su versetabilne za dat novac, ali ces kasnije kada kupis neki skuplji bas(1000+evra) videces kakve su igrackice... :)

Ako ti nesto nije jasno, samo pitaj... :)

Boroman

Re: Šta Mislite O Yamaha Basovima Iz Serija BB i RBX?

Post by Boroman » 21 Oct 2008, 00:17